Playstation Store Network'e Kayıt Olma

PSN E KAYIT OLMA İŞLEMİ

1-Öncelikle Menümüzdeki Playstation Network Sekmesine gelip Sign up for Playstation Store ye basıyoruz



2-Bu bölümde yeni bir hesap oluşturmak için Create a New Account a basıyoruz zaten PS3 ten var olan bir hesabınız var ise Use an Exising Account a basıyoruz



3-Bu bölümde bize kayıt işleminde yapacaklarımızı 4 bölüm olarak şirince ayırmışlar Continue e basıp bir diğer adıma geçiyoruz



4-Country/Region of Residance bölümünde United States i seçiyoruz
Date of Birth bölümünde ben 12/13/1982 olarak ayarladım yaşınız 18 in üstünde olmasa bile 18 in üzerinde olarka gösterin çünkü 18 yaşın altındakiler bir kaç soru ile daha uğraşıyor buna hiç gerek yok



5-Bu bölümde bir kullanım sözleşmesi var tabikide okumadan geçiyoruz



6-Evet 6.cı bölüme geldik şimdi

Sign-in ID kısmına Mail Adresimizi
Password kısmına Parolamızı
Re-Enter kısmına Parola tekrarımızı
Security Question kısmında ise güvenlik sorumuzu seçip bir alt tarafındaki Answer kısmına cevaplıyoruz ve bir diğer adıma geçiyoruz



7-Çoğu PSN nicki kullanılır durumda olduğundan bu bölümde nick bulurken biraz sıkıntı çekebilirsiniz burada nickimizi girdikten sonra diğer adıma geçiyoruz



8-Ad,Soyad ve Cinsiyet bilgilerimizi soruyor



9-
Şimdi geldik Adres bölümüne

Burada yapacağız iş Street Adress 1 kısmına

''1 kendi nickimiz'' yazmaktır örnek ben 1 mexes yazdım

City Bölümüne San Jose State/Province kısmına California

Postal Code kısmına 95131 yazıyoruz ve diğer adıma geçiyoruz



10-Yine bir kullanım sözleşmesi var iki şıkkada tik atarak devam ediyoruz



11-Bu kısım baştan beri girmiş olduğumuz tüm bilgileri gösteriyor Confirm diyoruz



12-Artık son adıma geldik Proceed to Playstation diyerek hesabı oluşturma işlemini sonlandırıyoruz



Bu işlemleri yaptıktan sonra otomatik olarak kullanıcı girişi bölümüne yönlendirileceksiniz hesap bilgilerimizi girdikten sonra Sign İn diyoruz ve PSN e bağlanıyoruz

Veeee !!! işte Playstation Store



Son olarak Playstation Store den dosya indirirken Free olmasına dikkat edin yoksa indiremezsiniz




UYARI:  PSP üzerinden kayıt olamıyorsanız  Bilgisayar üzerinden kayıt olunuz psp üzerinden giriş yapınız..
http://tr.playstation.com/registration/

Güncelleme: 21.10.2012

24 Yorum :

  1. Yardım ve açıklama için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Yorum Yazdıgın için Teşekürker

    YanıtlaSil
  3. YARDIMların için teşekkürler ancak ingiltere dedin bende united kingdom mı seçtim sonradan bi baktım sen united stateti seçmişsin ama canın saolsun yol gösterimin için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. BİZ TEŞEKKÜR EDERİZ..

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar bende yeni aldım hediye on oyun veridler ama oyunları yükleyemiyorum hesap açmam lazım ve şifre ama psp den yapamıyorum nete yok pc den olmazmı

    YanıtlaSil
  6. @url

    Psp Kırılmış Versiyona sahip ise Pc den PSP İnizin hafıza kartına oyun atabilirsin... orjinal versiyonlu psp niz var ise Wifi bağlantısı olan bir yerden internete girip Oyun satın alabilirsiniz...Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. turkey işaretlersek nolur

    YanıtlaSil
  8. psntr aktif oldugu için Türkey Seçebilirsin...

    YanıtlaSil
  9. admin ben de url aynı durumdayım psp go nun yanında hediye olarak 10 tane oyun verdiler ama o oyunları yüklemek için playstation network e kayıt olmak gerkiyor.bu işlem bilgisayrdan gerçekleştirilemz mi ?

    YanıtlaSil
  10. Psn Hesabı açıp yükleye bilirsiniz bunun için bilgisayarınıza MEDİA GO proramı gerekli yüklemeniz gerekiyor

    http://pspicin.blogspot.com/2011/06/psp-icin-media-go-v17-guncellemesi-ckt.html

    YanıtlaSil
  11. eyw admin tskrlr

    YanıtlaSil
  12. admin bende Sign up for Playstation Store butonu yok ?

    YanıtlaSil
  13. bende bu Sign up for Playstation Store görünmüyo

    YanıtlaSil
  14. benim mail adresimi kabul etmiyor tavsiyede bulunur musunuz ?

    YanıtlaSil
  15. MAİL ADRESİN NEDİR GMAİL KABUL EDİYOR

    YanıtlaSil
  16. et hotmail.com peki ne kabul ediyor ?

    YanıtlaSil
  17. adresim gmail ama yinede kabul etmiyor ?

    YanıtlaSil
  18. adresim gmail ama yinede kabul etmiyor ?

    YanıtlaSil
  19. ALLAH razı olsun kardeşim .

    YanıtlaSil
  20. psnlover ile denedim signing in Please waitte kalıyor yarım saatten fazla bekledim 6.39 pro b6 psnlover 1.2 ile denedim

    YanıtlaSil
  21. admin Allah rızası için söyle benim psp versiyonu 6.60 ama interneti yüklicem security settings yerinde şifre istiyo altındada level 9 yazıyo basıyom o da şifre istiyo ben belki bu siteyi bulamam o yüzden benim e-postaya mesaj olarak atarsan sevinirim e-postam emree-karakas@hotmail.com şimdiden Allah razı olsun ve teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  22. psp üzerinden kayıt olamıyorsanız bilgisayar üzerinden kayıt olunuz
    http://tr.playstation.com/registration/

    YanıtlaSil
  23. Emeğine sağlık.tıkır tıkır hepsi oldu.
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  24. this service is currently undergoing maintenance. Diyor yardım !!

    YanıtlaSil

1. Türkçe yazım ve dilbilgisi kurallarına uyunuz.
2. Hakaret içeren yorumlarda bulunmayınız.
3. Yorumlarınızın konu ile alakalı olmasına çalışınız.
4. Yorumlarınızda yasa dışı hiçbir bağlantı linki vermeyiniz.
5. Yorum Formunu doldurduktan sonra Profil Seç -> ADI/URL bölümünden isminizi yazıp yorum yaparsanız size karşı bir hitap şeklimiz olur.
6. Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir...
7.Facebook sayfamız var sorularınızı oradan da sora bilirsiniz.
http://www.facebook.com/pages/PspicinBlogspotcom/160781077307163

REKLAM

Yandex.Metrica Ping your blog, website, or RSS feed for Free FREE Social Promotion
 
Anasayfa | Kullanıcı Sözleşmesi | İletişim
Copyright © 2009 - 2013. | - Kullanıcılar Siteye Girdiklerinde Yukarıdaki Kullanıcı sözleşmesini Okumak ile Mükelleftir.Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalama yapılamaz!..